בקרת כניסה טביעת אצבע

מה היתרונות של בקרת כניסה טביעת אצבע? יש הרבה וזה הזמן לדבר על כולם.

 

בקרת כניסה טביעת אצבע

מה היתרונות של בקרת כניסה טביעת אצבע?

  • בקרת כניסה טביעת אצבע היא בקרת הכניסה הכי נוחה שיש. האנשים הראשונים שייהנו ממנה יהיו כמובן העובדים שלכם שלא יצטרכו להסתובב עם כרטיס נוסף בארנק שלהם או עם צ'יפ שיכול לעתים להיות מעצבן. ברגע שנכנסים אך ורק עם האצבע הרי שאין תחליף לנוחות ולמעשה מדובר גם בפתיחה הרבה יותר מהירה. במקום להתחיל לחפש את הצ'יפ או להסתבך כשיש לעובדים שלכם כוס קפה ביד, אפשר פשוט להעביר את האצבע והדלת נפתחת לפניכם.
  • מעבר לכך שהנוחות הרבה יותר גבוהה כאשר מדובר בבקרת כניסה עם טביעת אצבע ומעבר לכך שהכניסה בשל כך הרבה יותר מהירה, היא הרבה יותר בטוחה. מה הסיכוי שבכמה שנים שבו העובדים שלכם מגיעים לעבודה פעם אחת הם ישכחו את הצ'יפ או את הכרטיס? זה יכול לקרות לכל אחד ולמעשה הדבר היחיד שהם בוודאות לא יוכלו לשכוח לעולם תהיה האצבע שלהם.
  • אולי זה נשמע לכם יתרון די פשוט אך בסופו של דבר הוא משמעותי מאוד בטווח הארוך. הרבה יותר קל להזין טביעת אצבע במערכת מאשר להזין כרטיס נוסף או צ'יפ. יכול להיות שהצ'יפ והכרטיס יתבלו מתישהו הרי בסופו של דבר מדובר בפס מגנטי שיומו יגיע. האצבע שלכם לעומת זאת לא תתבלה גם אחרי שנים ואתם חוסכים בחומרי גלם רבים.

טביעת אצבע הפתרון הכי בטוח שיש

כאשר אתם בוחרים בבקרת כניסה טביעת אצבע למשרד שלכם מדובר ביתרון בטיחותי כאשר אין אפשרות לגנוב לעובדים שלכם את התג ובכך להיכנס למשרדי החברה. יכול להיות שזה נראה לכם כמו תסריט לא הגיוני אך יש אנשים רבים שיכולים לנצל את העובדה שהתג או הצ'יפ יכולים להיגנב ובהיעדר פיקוח להיכנס ועוד מבלי שאיש יחשוד בהם, כי מי יחשוד באדם שנכנס לחדר עם צ'יפ או כרטיס. כאשר דובר בטביעת אצבע אתם למעשה שומרים על המשרד מכל פולש או מסיג גבול אפשרי ויחד עם זאת חשוב לזכור שמדובר בבקרת כניסה חדשנית מאוד שמוסיפה ערך מוסף למשרד שלכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן