מזרן עם 100 ימי ניסיון חינם

מזרנים

בחירת מזרן היא לא בחירה פשוטה והיא יכולה לעלות לכם ביוקר אם תבצעו אותה בצורה פזיזה. הבחירה צריכה להיות שקולה ואיטית עד אשר תבינו שזה המזרן המיועד. עד כמה הבחירה צריכה להיות איטית ושקולה? עד כדי כך שתקבלו את המזרן לביתכם למשך 100 לילות ניסיון ורק לאחר מכן תחליטו אם אתם קונים אותו או לא.

מזרנים

יש לכם 100 לילות להחליט

יש מוצרים שאפשר לבחור רק ממבט עליהם וקריאת המפרט הטכני שלהם. בחירת רמקול יכולה להיות די מהירה כאשר תבינו מהר מאוד האם מדובר ביצרן מוכר ואיכותי או לא, כמה זמן הרמקול יכול לפעול ברצף בלי הטענה וכמה מהר הוא נטען וכן הלאה. מזרן לעומת זאת לא בוחרים בצורה הזו כי חייבים לשכב עליו כדי להבין. עם זאת, גם אם תשכחו על המזרן באולם התצוגה לא תבינו עד כמה הוא נוח לשינה. לכן, 100 לילות ניסיון יהיו מספקים כדי להבין האם הוא נוח עבורכם לשינה.

למה צריך לשים לב?

 

  • יכול להיות שהחברות שיציעו לכם 100 לילות ניסיון יציעו זאת רק על חלק מהמזרנים שלהם. שימו לב שהמזרן שאתם מתעניינים בו נמצא בעסקה הזו כדי לא לבזבז עליו סתם זמן. אם יש מזרנים שלא כלולים בעסקה הזו אל תתעניינו בהם בכלל כי חבל על הזמן, את המזרן אפשר לבחור רק' אחרי כמה לילות עליו ולא בשום דרך אחרת.
  • שימו לב מי צריך לשלם על ההובלה כאשר אתם בוחרים לנסות אותו ומי צריך לשלם עליו אם אתם לא מעוניינים בו. לרוב, אם לא תהיו מעוניינים בו אתם תצטרכו לדאוג להוביל אותו אך לפעמים יחייבו אתכם בהובלה מטעם המקום שתעלה לכם כסף. גם בהובלה עד לבית יכול להיות שיחייבו אתכם וכדאי לדעת זאת מראש כדי לא להיות מופתעים.
  • אם וכאשר תחליטו להחזיר את המזרן, האם תוכלו לקבל את כספכם בחזרה? האם בכלל תצטרכו לשלם עליו ורק לאחר מכן תקבלו אותו? אלו הם שאלות שחשוב לשאול כדי לא להיות בערפל. יכול להיות שכאשר תחזירו את המזרן תהיו חייבים לקנות מוצר אחר או לנסות מזרן אחר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן