רוצים? גם אתם יכולים להשיג מיצובישי פג'רו משודרגת לתחרויות!!

מיצובישי פג'רו הוא אחד מרכבי השטח המצליחים ביותר בישראל. כבר שנים רבות מצליח הפג'רו לענות בצורה מושלמת על הצרכים של נהגים צעירים, ותיקים ומנוסים. הפג'רו משלב בין חווית נסיעה נוחה ותנאים יוקרתיים לבין מפרט טכני מרשים, ביצועי שטח ללא רבב, ובעיקר עלויות משתלמות. יתרה על כך, כיום ניתן ליהנות מחווית פג'רו משודרגת לתחרויות. מי שבקיא בתחום התחרויות יודע היטב, כי הפג'רו מהווה יתרון משמעותי בתחרויות, ומספק סל אפשרויות נהיגה מגוונות.

כדאי להזכיר כי שדרוג פג'רו לתחרויות כולל התמקדות במספר מאפיינים של המפרט הטכני:

א. מנוע – בקטגוריה זו עשוי השדרוג לכלול החלפה של המנוע כולו, לצורך העלאת הנפח, שיפור יחס הדחיסה, וההספק המירבי או שינוי מומנט הפיתול. כל אחד מהפונקציות הללו כרוך במיומנות של אנשי המקצוע, ובהגדרת הצרכים מטעם הלקוח. במילים אחרות, תחרויות בשטח בוצי יחייבו שדרוג שונה של פג'רו מאשר תחרויות בכבישי עפר.

ב. תיבת ההילוכים – רוב השדרוגים של הפג'רו בגזרת תיבת ההילוכים כוללים שיפור של יחסי ההעברה.

ג. הגה – בקטגוריה זו ניתן להחליף סבבת ומוט משונן או להתעניין לגבי הגה כוח. יחד עם זאת, רוב התחרויות אינן מתאימות לשימוש בהגה כוח אשר מקשה על הנהג.

ד. בלמים – המפרט הסטנדרטי של פג'רו ארוך כולל בלמים קדמיים של 17" לעומת בלמים של 16" בפג'רו קצר. את הבלמים הללו ניתן לשדרג לקראת תחרויות מיוחדות, אך גם כאן כדאי להקפיד על מתן מענה לצרכים המדויקים של הלקוח, ואופי הנסיעה הצפוי.

ה. צמיגים –  מיצובישי פג'רו משודרגת לתחרויות חייבת להיות מצוידת בצמיגים באיכות הגבוהה ביותר. הצמיגים יכולים לעשות את ההבדל בין הצלחה לבין כישלון בתחרות, אך גם לשמור על בטיחותו של הנהג. אסור להתפשר על הצמיגים של הפג'רו או של כל רכב אחר איתו מתכוונים להשתתף בתחרות.

רשימת הביצועים הסטנדרטית של מיצובישי פג'רו 

פג'רו משודרגת לתחרויות
פג'רו משודרגת לתחרויות

מי שמעוניין להשתתף בתחרויות יכול להיעזר ברשימת הביצועים הרגילים של דגמי מיצובישי פג'רו ארוך או קצר. על פי המפרט של דגמי 2011 לדוגמא, המהירות המירבית של פג'רו ארוך וקצר עומדת על 200 קמ"ש. מקסימום יכולת הטיפוס גם היא זהה בשני הדגמים, ועומדת על 38.9 מעלות, לעומת זווית גישה של 36.6 מעלות בפג'רו ארוך מול 36.7 מעלות בפג'רו קצר. ההבדל בין זוויות הנטישה משמעותי יותר, ועומד על 24 מעלות בפג'רו ארוך לעומת 34.8 מעלות בפג'רו קצר. עומק צליחת המים של הדגם הארוך והקצר זהה, ועומד על 200 מ"מ, זאת לצד רדיוס סיבוב מינימאלי של 5.7 מעלות בפג'רו ארוך ורדיוס של 5.3 מעלות בפג'רו קצר.

לסיכום, חווית הנהיגה על פג'רו משודרגת לתחרויות היא ללא ספק אחת מגולות הכותרת של התחום המוטורי בארץ ובעולם. על מנת להשיג אותה כדאי לערוך את השיפורים המתאימים, ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי המפרט האופציונאלי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן