בשנים האחרונות מסיבות בת המצווה הפכו מושקעות מאוד, וטוב שכך: עבור הנערה הצעירה מדובר באירוע מרגש במיוחד, רגעים אחרונים של ילדות לפני שמגיע גיל ההתבגרות המאתגר והלא פשוט, ואין שום סיבה לא לציין אותו במסיבה כיפית ובשלל חוויות נוספות – שאחת מהן היא צילומי בוק בת מצווה.

צילום בוק לבת מצווה הוא גם חוויה מהנה מאוד, וגם מזכרת מעולה לגיל 12 שכאמור עוד טומן בחובו מעט ילדות וגם מספק רמזים לגבי איך תיראה ההתבגרות. חשוב מאוד להפקיד את התיעוד בידיים מקצועיות במיוחד, ולצד הידיים המקצועיות נדרשת גם אוזן קשבת ולב חם הוא תמיד תוספת מבורכת בכל עיסוק.

חשיבות החיבור האמיתי בין כלת בת המצווה לצלמת

כאמור אחד הכישורים החשובים הנדרשים מהצלמת שיוצרת את בוק הבת מצווה (ישנם כמובן גם צלמים שמעניקים שירות זה, אולם במרבית המקרים הנערה בת ה-12 חשה בנוח יותר עם צלמת) הוא אוזן קשבת – לילדות ולנערות מאוד חשוב שיקשיבו להן ויביאו לידי ביטוי את ההעדפות שלהן, ועל כן על-מנת שייווצר חיבור איכותי בין שני בני האדם משני צדי המצלמה חשוב מאוד הקשב לנערה. חיבור אמיתי יוצר נינוחות מלאה אצל כלת בת המצווה ובהתאם גם הצילומים טבעיים יותר, מרשימים יותר וכוללים קסם של ממש.

איפה מתבצעים צילומי בוק בת מצווה?

צילומי בוק בת מצווה מתבצעים במגוון רחב של לוקיישנים: ביתה של בת ה-12 ובפרט כמובן החדר שלה, הסביבה שבה היא חיה, לומדת ומבלה, הסטודיו של הצלמת וגם בחיק הטבע ניתן לבצע צילומים לקראת הבת מצווה.

בחירת הלוקיישנים, וכמובן שניתן לשלב מספר לוקיישנים לצורך בוק מרהיב עין באמת, נעשית בשיתוף פעולה בין הנערה שחוגגת בת מצווה לבין הצלמת (וכמובן שגם דעתם של ההורים נלקחת בחשבון).

הערך המוסף של בוק בת מצווה

בנוסף להיותם של צילומי בוק בת מצווה חוויה מהנה ומזכרת משובבת נפש, ישנו ערך מוסף לבוק: חיזוק הדימוי העצמי של בת ה-12. בהקשר זה כדאי לזכור שהדימוי העצמי בגילאים אלה עלול להיות שברירי, וסשן צילומים מושקע שמספק תמונות יפהפיות עשוי לחזק אותו מאוד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן