סוגי לכידת עכברים

פרחים בטבע

לכידת עכברים – שירות שכל מי שסובל מבעיית עכברים זקוק לו בדחיפות

העכבר הוא יונק קטן ממשפחת המכרסמים, שחי כמעט רק באזורים בהם מתגוררים גם בני אדם. כיום, עכברים נפוצים במידה הרבה ביותר בערים וביישובי קבע, כשבעיות עכברים שונות הפכו לכמה מבעיות המזיקים הנפוצות ביותר בחברה המודרנית שבה אנחנו חיים. העכבר, חרף היותו בעל חיים שנחשב בחוגים מסוימים גם כחיית מחמד, הוא חיה שיכולה לבצע סוגים רבים של נזק – החל בהעברת מחלות דרך נשיכה וכלה בנזקים לרכוש ולרהיטים בכרסום. במצב שבו יש בעיה של עכברים פראיים אצלנו בבית, אנחנו זקוקים לשירות של לכידת עכברים שישיב את המצב לקדמותו. כעת נבין בדיוק אילו סוגי של לכידת עכברים קיימים כיום, ואילו סוגים של שירותים מציע לנו לוכד עכברים במסגרת של לכידה או של הדברת עכברים.

<< חפשו אותנו דויטש הדברה בתל אביב >>

אילו סוגים של לכידה מציע לנו שירות מקצועי של לוכד עכברים?

  • השירות הברור מאליו של לוכד עכברים, שהוא גם זה שמשתמע משמו, הוא שירות של לכידת העכברים על ידי מלכודות ייעודיות. מה שמייחד באמת כל לוכד ולוכד הוא מגוון המלכודות שהוא מציע לנו עבור היקפים שונים של
    דויטש הדברה בתל אביב
    דויטש הדברה בתל אביב

    בעיות עכברים. יתכן שהמלכודת תהיה מלכודת קפיץ או מלכודת דבר, שהן נפוצות יותר, אך בהחלט לא נפסול גם מלכודות כמו מלכודת רשת או כלוב – שהן מלכודות שנחשבות כיום ליותר הומניות ומתאימות לכל סוג של בעיית עכברים.

  • עוד שירות שאנחנו יכולים לקבל משירותי לכידה והדברת עברים הוא שירות הרחקה על ידי הדברה אלקטרונית. באמצעות פולסים אלקטרומגנטיים בתדירות גבוהה ממכשיר ייעודי, אנחנו מרחיקים את העכברים וגורמים להם ללכת מהבית מבלי שוב. גם זה שירות רלוונטי מאוד עבור מי שסובל באופן קבוע מבעיית עכברים (לדוגמה, בתים פרטיים ודירות קרקע).

לוכדי עכברים מקצועיים ואיכותיים הם אנשי מקצוע חשובים במיוחד עבור כל מי שסובל מבעיית עכברים, ולכן אסור לנו להתפשר על איכותם

לוכד עכברים הוא איש מקצוע שכל אחד מאתנו צריך שיהיה בספר הטלפונים האישי שלו, משום שברגע שבו אנחנו נזדקק ללוכד שכזה נרצה שיגיע במהירות האפשרית, ונשאף שיהיה מדובר גם בלוכד המקצועי ביותר שייתן לנו את המענה האיכותי ביותר בתחום. אסור להתפשר על פחות מזה, בהתחשב בחשיבותם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן