מנעולנים בפתח תקווה

מה מבצעים מנעולנים בשגרת עבודתם?

כאחד מבעלי המקצוע הכי פחות מוערכים הם המנעולנים. מנעולנים רבים ברחי הארץ פותרים בעיות מורכבות ביותר שאף אחד אחר לא יצליח לפתור, לגבי עולם המנעולים שהולך ונהיה מתוחכם יותר עם השנים. מנעולנים בפתח תקווה, בתל אביב, בכפר סבא, בבאר שבע ובכל אזור אחר בארץ פועלים יום יום כדי לפתור בעיות במנעולים של לקוחות שונים מכל המגזרים, הפרטי והעסקי, בודקים מנעולים באופן שגרתי וגם מתקינים אותם. המנעולנים יכולים להתקין מנעולים מתוחכמים ביותר ובכל התקנה של דלת יש מנעולן שמתקין אותה וגם את המנעול האיכותי והחזק שעתיד להגן עליכם.

מנעולנים בפתח תקווה

אלו תכונות אופי חשובות למנעולנים מוצלחים?

  • מנעולנים בפתח תקווה, ברחובות, בחיפה ובכל קצוות הארץ חייבים לתת שירות לקוחות אדיב. מעבר למקצועיות ולאמינות המקצוע הזה דורש עבודה טובה עם לקוחות. מנעולנים לפעמים שוכחים שעומד לידם לקוח שלא יודע מה המנעולן עושה שם, אין לו מושג באלו כלים הוא משתמש והוא מבחינתו רק רוצה שהמנעול יהיה בטוח או במקרה חירום, שהמנעול בבית שלו ייפתח כמה שיותר מהר כדי שהוא יוכל ללכת לישון בשעת לילה מאוחרת. מנעולן טוב צריך להבין את הלקוחות שלו ולהסביר לכל אחד את הבעיה וכיצד ניתן לפתור אותה.
  • עוד דבר חשוב בעולם המנעולים היא עבודה טכנית טובה. עבודה של מנעולן כוללת שימוש בהרבה מכשירים שדורשים עבודת ידיים טובה ושימוש במכשירים רבים, חלק מכשירי מדידה וחלק כלי עבודה ידניים וחשמליים. מנעולנים שיגלו קושי בעבודה טכנית כזו יכולים לבצע עבודה לקויה וזהו אחד מדרישות הבסיס למנעולן איכותי ומומלץ.
  • מנעולן חייב להיות מנעולן אמין והוגן. מנעולנים בפתח תקווה יכולים להיתקל בלקוחות שיהיה מאוד קל לרמות, לנפח להם את הבעיות הרבה יותר ממה שהן באמת וכמובן לגבות מחירים גבוהים למדי. המנעולן חייב להישאר הוגן כל הזמן ואם הוא יהיה טוב הוא יקבל טיפ.

מקצוע שדורש הרבה אמינות

עוד כשהמנעולנים העתידיים מגיעים לקורס המנעולנות שלהם הם צריכים להוכיח שאין להם שום עבר פלילי. לא סתם רישום במשטרה יכול לפסול אדם מסוים מהמקצוע כיוון שמדובר על ביטחון של אנשים. המנעולן חייב להיות אמין הודות ליכולת שלו לפרוץ לכל מקום שהוא רוצה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן