למי כדאי לקנות כספות הום סנטר?

אם אתם מעוניינים בכספות איכותיות לבית או למשרד שלכם, אפשר שהפתרון שלכם הוא פשוט ללכת ולקנות כספות הום סנטר. רשת המוצרים לבית הום סנטר היא אחת מהידועות והמפורסמות ביותר בארץ, ובין שפע המוצרים שלה, היא גם מספקת היצע מכובד יחסית של כספות. מדובר לרוב על כספות סטנדרטיות לבית ולמשרד. זה אומר שאם אתם זקוקים לכספות מיוחדות – למשל ארונות כספת לרובים, כספות לארונות קודש וכיו"ב, אתם צריכים לפנות ליצרן כספות. אך לכספת רגילה לבית ולמשרד – רשת הום סנטר בהחלט יכולה להיות הכתובת.

 

פירוט על הכספות שברשת

  • כספות דיגיטליות – אם תבחנו כספות הום סנטר מקרוב, תוכלו לשים לב שכולן לאל יוצא מהכלל נכנסות לקטגוריה של כספות דיגיטליות. מה זה אומר? שכדי לפתוח את הכספת יש להקיש פשוט קוד של מספרים ברצף על גבי מסך דיגיטלי. זה נוח מאד, כי כך אתם לא צריכים להסתובב כל הזמן עם מפתח או כרטיס פתיחה, אלא פשוט צריכים לשנן את הקוד ובכך לקבל גישה לכספת. שימו לב שהכספות כן מצוידות לרוב במפתח חירום, במקרה שבו המנגנון החשמלי של הכספת מושתק ולא עובד יותר.
  • גודל ומשקל – הגודל והמשקל של כספות הום סנטר הם סטנדרטיים למדי. כאמור, הם מיועדים לאחסון של כסף, מסמכים, תכשיטים, ולעתים גם כלי נשק פרטיים כמו אקדחים. המשקל של הכספות הללו בהתאם, נע לרוב בין 3.5 ל7 ק"ג – מה שנחשב למשקל סטנדרטי וראוי לרוב המשרדים והבתים. אם אתם רוצים כספות כבדות במיוחד ששוקלות יותר מ10 ק"ג – יש לפנות ליצרנים פרטיים.
  • האם יש כספו מיוחדות? – כן. כשתחפשו כספות הום סנטר שימו לב שיש גם דגמים מיוחדים. כך למשל יש כספת קטנה יחסית שמיועדת לשמירה על האקדח האישי, בעיקר נגד ילדים – והיתרון הוא במחיר הנוח שלה. כמו כן, יש כספות מיוחדות למשרדים שמיועדות לשמירה על מחשבים ניידים עם מידע רגיש.

 

היצע מכובד וראוי מאד

אם כן, ברשת הום סנטר תוכלו למצוא היצע נדיב למדי של כספות איכותיות מאד, לרוב השימושים הסטנדרטיים. בדקו והשוו כמובן מחירים, לפני שאתם בוחרים!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן