כך שמרתי על הזוגיות שלי למרות הכל

זוגיות היא לא דבר פשוט – היא השקעה קשה לטווח הארוך

הלוואי שזוגיות הייתה דבר פשוט. הלוואי שהיינו פשוט יכולים לתכנת את עצמנו כך שהאנשים החשובים ביותר בחיים שלנו, והאהבות הגדולות ביותר של החיים שלנו, יסתדרו איתנו בצורה מושלמת לכל אורך החיים שלנו ולעולם לא יהיו חיכוכים וקשיים. עם זאת, זוהי פנטזיה מוחלטת – אין דבר כזה זוגיות בלי ריבים ובלי קשיים, גם לאחר חיים ארוכים של זוגיות ואפילו של נישואין. גם אני הגעתי למצב הזה, וגם אני הייתי צריך להחליט האם להיות או לחדול בכל מה שנוגע לזוגיות שלי – ובנקודה הזאת החלטנו שנינו שהגיע הזמן להתגרש. עם זאת, אתם בוודאי מבינים שזו לא השורה התחתונה של הסיפור הזה, והזוגיות שלנו דווקא ניצלה בסופו של דבר – ועד כמה שקשה להאמין שזה היה המצב, היא ניצלה למרות הכל דווקא כשהלכנו לעו"ד גירושין ששימש עבורנו כמגשר גירושין.

עו"ד גירושין

גם כשהיה נראה שהגירושין הם בלתי נמנעים, דווקא גישור הגירושין הציל את הזוגיות

  • מה זה בדיוק מגשר? כמו שאתם בוודאי מבינים, מגשר גירושין הוא עו"ד שמתמחה בתחום, אבל התפקיד שלו הוא לא בהכרח לייצג את הצד שלי או של בת הזוג שלי, אלא דווקא לגשר בינינו. פנינו אליו מתוך רצון להתגרש בצורה החלקה ביותר – מתוך רצון שלנו שמתוך הקושי שלנו, הגירושין שלנו יתבצעו תוך כבוד הדדי וכשכל אחד מקבל את הדברים החשובים לו ביותר בתנאים הסבירים ביותר עבורנו. כך, ברמה הבסיסית ביותר, מגשר מבצע את עבודתו תוך שהוא שומר על כבוד שני הצדדים, משקם את האמון שלהם אחד בשני ומייצג את התנאים הטובים ביותר של כל צד כלפי השני – בכדי למצוא את עמק השווה. ודווקא מתוך עמק השווה הזה הבנו שאנחנו בכלל לא רוצים לפרק את החבילה.
  • כך הזוגיות שלי ניצלה – כשפנינו למגשר גירושין, פתאום הכל נהיה טוב יותר. במובן זה, המגשר שימש עבורנו כסוג של טיפול זוגי – אליו תמיד התנגדתי ללכת. המגשר הזכיר לנו, בראש ובראשונה, את הסיבה שבגללה אנחנו בזוגיות מלכתחילה, את הכבוד שאנחנו רוחשים האחד לשנייה ואת הרצון שלנו שלצד השני יהיה טוב, ולא רק לעצמנו. הוא הזכיר לנו את כל מה שאנחנו יכולים לאבד, דווקא מתוך הרצון שלו שנחלק את הרכוש שלנו בצורה הוגנת שמוסכמת על שנינו – והעבודה המשותפת הזאת פשוט הובילה אותנו להבין שאנחנו לא רוצים להיפרד כלל ועיקר.

אל תוותרו על החלק החשוב ביותר בחיים שלכם, ותילחמו על הזוגיות שלכם

עבור מרביתנו, הזוגיות היא המרכיב החשוב ביותר של החיים שלנו, ובני הזוג שלנו הם האנשים המשמעותיים ביותר בחיים שלנו. לכן חשוב מאוד לא לוותר בקלות על הזוגיות שלנו ולהילחם עליה – לפעמים הישועה יכולה להגיע דווקא ממקום לא צפוי, כפי שאצלנו הדבר התרחש דווקא אצל מגשר גירושין.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן