איך מנהלת חקירה פרטית

חוקר פרטי

חקירות פרטיות מתנהלות באותם שלבים כל הזמן אך עדיין הן מאוד שונות זו מזו. אחרי שלב הבירורים והתשאולים מתחיל שלב המעשים אך לא כל חוקר יכול לסייע באותה מידה, וזה תלוי עד כמה הוא מתעמק על הפרטים הקטנים ועד כמה המחשבה שלו יצירתית ומנוסה.

חוקר פרטי

חקירות פרטיות דורשות מיקוד ודיוק

לא קל להיות חוקר פרטי ולמרות שזה ברור לכולנו, רק כשנחשפים לעבודה המסובכת שהוא עושה מבינים עד כמה הוא מנוסה וחדור מטרה. בחקירה פרטית החוקר מקבל כל כך הרבה מידע שאותו הוא צריך לבחון בכל מיני כיווני חקירה מסוימים ולעתים כשאין מידע מקדים בכלל המשימה אפילו עוד יותר קשה. עכשיו תדמיינו לעצמכם שאת חוקרים פרטיים ולא רק שיש לכם לקוח אחד עם תיק מסובך, יש לכם עשרה כאלו שצריכים עזרה באותו הזמן, ויש לרשותכם חוקרים שאתם מצד אחד צריכים לאפשר להם חופש פעולה ומצד שני לסייע בכל תיק ותיק. אז איך מתנהלת חקירה פרטית?

איך מנהלת חקירה פרטית?

  • כל חקירה פרטית מתחילה מהבנה של המקרה. הכל מתחיל בזה שהלקוח רוצה לפענח מקרה מסוים, בין אם יש לו חשד סביר שמשהו קרה בעניין כלשהו והוא רוצה הוכחות או פיענוח של המקרה ובין אם מדובר על אנשים שבטוחים בדבר מסוים ורק רוצים את הגושפנקא מהחוקר הפרטי כולל גיוס הוכחות לבית המשפט. במצבים כאלו החוקר מתעמק על כל הפרטים שידועים ללקוח שלו ומנסה להבין את המניע של אותו אדם כולל כיווני חקירה אפשריים.
  • אחרי שהחוקר מקבל את כל המידע הוא מתחיל לנסות להבין לפי סדר פעולות שהוא בונה לעצמו, מה צריך לבצע ובמי צריך להיעזר. לא מעט פעמים נעזרים בחוקר פרטי בצפון במומחים בנושאים שונים כדי להבין האם דבר מסוים נתפש כהגיוני, כמו למשל הנורמה של רופאים בניתוח מסוים בחקירות של רשלנות רפואית, מידע על עבריין מסוים מחוקר משטרתי אחר וכולה.

שימוש באמצעים טכנולוגיים ועדכון הלקוח

במהלך חקירות פרטיות החוקר משתמש בציוד טכנולוגי מתקדם כאשר לחלק מהם יש צורך לקבל אישור , כמו למשל האזנות סתר לשיחות. החוקר מבצע מעקבים אחרי אדם מסוים או מנסה לגייס תגובות מגופים מסוימים, ולאחר שהוא מקבל נתונים חדשים הוא מעדכן את הלקוח בצורה שוטפת כדי להמשיך לקבל החלטות לגבי המשך החקירה.

 

רוצים לדעת כמה עולה חוקר פרטי? כנסו ללינק: http://www.hakiranet.co.il/מאמרים/חוקר פרטי מחירים

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן