איטום גג רעפים חיפה

מדוע חשוב לאטום גגות רעפים?

באזורים רבים בישראל, גגות הבתים מכוסים רעפים אשר מסייעים בניקוז המים ומעניקים מראה אסתטי לגג המבנה. עם זאת, גגות רעפים עלולים להוות בעיה במידה ואינם אטומים כראוי. הצטברות מים ולחות בחלל הנוצר בין גג הרעפים לבין תקרת המבנה עלולה לגרום נזק מבני חמור ואף הצטברות עובש ומפגעים נוספים. לכן, כאשר מדובר בגגות רעפים, יש להקפיד על איטום מקצועי ומקיף ככל הניתן. למרות הפיתוי לחסוך בעלויות האיטום בטווח הקצר, חשוב לזכור כי תיקון הנזקים אשר יגרמו כתוצאה מאיטום לקוי יעלה כסף רב ויגרום עוגמת נפש רבה בעתיד.

איטום גג רעפים חיפה

כיצד מבוצע איטום גגות?

  • איטום גג שטוח סטנדרטי: גגות אלו נאטמים בדרך כלל תוך שימוש בזפת או ביריעות ביטומניות המונעות חדירת מים אל התקרה. שיטות אלו מתאימות מאוד לגגות שטוחים אך לא ניתן ליישם אותן על גגות רעפים משום שאינן נצמדות כראוי ומשום שהן עלולות להוות מפגע אסתטי בצורה זו. גגות רעפים מנקזים את מי הגשם באופן טבעי בשל השיפוע בו הם נבנים ועל כן יש לעשות שימוש בשיטות איטום אחרות לחלוטין.
  • איטום גג רעפים: רעפי הגג עצמם אטומים לחלוטין בפני חדירת מים ועל כן יש לדאוג לאיטום מקצועי של הרווחים שבין הרעפים. גגות אלו נאטמים באמצעות יישום של חומר פולימרי בגוון המתאים לגוון הרעפים, בכל נקודה בה קיים סיכוי לחדירת מים. במידה וקיימים רעפים שבורים או כאלו שניזוקו בדרך זו או אחרת, חשוב להחליפם בעת ביצוע האיטום על מנת למנוע חדירה של מים.

איטום גג רעפים, חיפה והצפון

במידה ואתם מתגוררים בבית פרטי או בבניין משותף אשר לו גג רעפים וזקוקים לאיטום בשל חדירה של מים אל חלקו הפנימי של המבנה, חפשו קבלן מנוסה ומוסמך אשר לו מוניטין רב שנים ומסוגל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר. קיימים קבלנים רבים בתחום האיטום בחיפה והצפון ועל כן יש לברר היטב כי הקבלן בו בחרתם מכיר ויודע מה נדרש לעשות ומספק אחריות כנגד רטיבות לתקופה מסוימת, לאחר ביצוע האיטום.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן